Рада зустрітись з Вами у своєму блозі! Сподіваюсь, Вам буде цікаво подорожувати його сторінками, знаходити для себе щось нове, поглибити знання із англійської мови, разом зі мною пережити певні події з життя вчителя або згадати про те, що було незабутнього. Надіюсь, Ваша подорож буде корисною. Приємного Вам спілкування і сонячного настрою на кожен день!

Потрібно для учнів

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВИМОГИ ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ УЧНІВ ШКОЛИ
Загальні положення:
  1. Учні зобов’язані завжди мати охайний вигляд, акуратну зачіску;
  2. Одяг повинен бути зручним, чистим, випрасуваним;
  3. Аксесуари одягу та прикраси не повинні заважати та відволікати учнів від занять;
  4. Неприпустимо носити зайві прикраси, наклеєні чи справжні татуювання, розфарбовані нігті тощо.
 Вимоги до форми одягу хлопців:
  1. Хлопці заняття в школі  відвідують в шкільній формі (костюмі) темно-синього кольору із однотонною сорочкою, можливе доповнення костюму жилетом, краваткою, обов’язкова емблема школи-ліцею на лацкані піджака;
  2. Ліцеїстам рекомендовано носити діловий повсякденний костюм із однотонною сорочкою, краваткою та емблемою школи-ліцею на лацкані піджака.
 Вимоги до форми одягу дівчат:
  1. Дівчата заняття в школі відвідують в шкільній формі темно-синього кольору (жакет, спідниця або штани та однотонна блузка). Можливе гармонійне поєднання в костюмі іншого кольору з темно-синім;
  2. Ліцеїсткам рекомендовано дотримуватись ділового або класичного стилю в одязі при відвідуванні занять в школі-ліцеї. Виключаються декольтовані блузки, міні-спідниці. Взуття має бути зручним, на невисоких підборах або без них.

ЯК ГОТУВАТИ ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ
  1. Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання.
  2. Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний.
  3. Навчися користуватися словниками й довідниками. З’ясуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках.
  4. Якщо в тебе є комп’ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо.
  5. Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначити, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання.
  6. Між уроками роби перерви.
  7. Спочатку спробуй зрозуміти матеріал, а потім його запам’ятати.
  8. Якщо матеріал, який треба вивчити, великий за обсягом або складний, розбий його на окремі частини й опрацюй кожну частину окремо. Використовуй метод ключових слів. (Ключові слова – найважливіші в кожному абзаці).
  9. Не залишай підготовку до доповідей, творів, творчих робіт на останній день, адже це потребує багато часу. Готуйся до них заздалегідь, рівномірно розподіляючи навантаження.
  10. Готуючись до усних уроків, використовуй карти, схеми. Вони допоможуть тобі краще зрозуміти й запам’ятати матеріал.
  11. Складай план усної відповіді.
  12. Перевіряй себе.
ЯК УДОСКОНАЛИТИ СВОЮ УВАГУ
  1. Якщо ти неуважний, це означає, що твоя увага спрямована на щось інше. Визнач її об’єкт. Подолай суперника. Спрямуй силу уваги, куди слід.
  2. Увага є і умовою, і результатом твоєї діяльності.
  3. Якщо ти уважний – засвоїш матеріал, є концентрація уваги потребує твоїх свідомих дій.
  4. Готуй все необхідне до початку уроку. Твоя організованість сконцентрує твою увагу.
  5. Ти повинен ставити своїй увазі чіткі завдання: на що саме вона має бути спрямована.
  6. Оскільки при втомі керування увагою погіршується, для її відновлення потрібно вчасно відпочивати, займатися автотренінгом, використовувати спеціальні вправи.
  7. Використовуй здатність незвично привертати увагу. Уявляй звичайне як не звичай (наприклад, ти інопланетянин і сидиш на уроці землян).
  8. Під час виконання завдання час від часу запитуй себе: «Про що я думаю?».
  9. Якщо ти виявив, що твоя увага розсіюється, достатньо буває одного цього запитання. Якщо не допомогло – зміні положення тіла, або почитай вголос, підсилюючи чи зменшуючи силу звуку.
  10. Зосередженню уваги допоможуть і прості запитання, які ти можеш ставити собі час від часу: «На яке запитання щойно відповідав однокласник?», «Яке запитання щойно поставив учитель?».
  11. Якщо ти не зміг зосередитися на виконанні завдання – просто повтори його, можна вголос.
  12. Структуруй матеріал конспекту, підручника (створюй таблиці, схеми тощо). Тоді обсяг уваги збільшується.
  13. Намагайся набути максимальну кількість навчальних навичок, вони здійснюються без участі уваги. Вона потрібна тобі для нового, цікавого, важливого.
  14. Перевіряйте з сусідом по парті роботи один одного, це сприяє розвитку уваги.
  15. Щоб привернути свою увагу до матеріалу уроку, знаходь те, чим він пов’язаний з твоїм досвідом, інтересами.
  16. Більше працюй з підручниками, оскільки це тренує увагу.
  17. Не поспішай при зміні видів роботи. Зважай на те, що внаслідок неповного, незавершеного переключення уваги можуть виникати помилки.
  18. Не намагайся робити багато справ одночасно, бо частий перехід від однієї діяльності до іншої зменшує увагу.
  19. Враховуй, що ступень і обсяг уваги пов’язані зворотною залежністю – збільшення обсягу елементів, що сприймається, викликає зменшення уваги і навпаки. Тому важливий матеріал повторюй окремо.
  20. Вигадай свій власний жест (по коліну плеснути, смикнути себе за вухо…). Коли твоя увага зменшується цей рух м’язів допоможе тобі відновити її концентрацію.
  21. Знаходь чинники, які сприяють підсиленню твоєї уваги (легка музика при читанні, відповідне освітлення тощо).
  22. Враховуй вплив природних чинників: в дощовий день концентрація уваги зменшується, а отже тобі потрібно приділити більше часу (повторень) для виконання завдань.


Анкета для учнів «Я і мій клас»

1.Який,на твою думку, рівень сформованості класного колективу?
а) дружний, більш дружний, ніж  недружний
   б) більш недружний , ніж дружний, недружний
2. Чи є у тебе друг у класі?
3.Чи є хтось з однокласників для тебе авторитетом?
4. Чи є ,на твій погляд, лідери у класі?
            а) у позитивних справах
            б) в аморальних справах
5. Чи проводиш ти свій вільний час з однолітками?
6. Чи люблять учні разом проводити час у школі і поза нею?
7. Чи дружать хлопці з дівчатами?
8. Чи захищають хлопці дівчат?
9. Чи переживають учні успіхи і невдачі свого класу, чи вболівають за         свій колектив?
10.Чи вміють учні самі організуватися для виконання колективних справ? Чи вміють вони розподіляти між собою роботу і раціонально її виконувати?
11.Чи вміють терпляче і уважно вислуховувати один одного?
12.Чи пішов би ти зі своїми однокласниками на виконання завдання, що пов`язане з ризиком?
            а) пішов би зі усіма, пішов би з окремими.
            б) не пішов би ні з ким.
13 Чи з усіма однокласниками у тебе добрі стосунки?
14.Чи є в класі такі, з ким у тебе напружні стосунки?
15.Чи є в класі такі, з ким у тебе конфліктні стосунки?
16.Чи були заходи, проведені класом, які тобі надовго запам`яталися?
17.Чи є у вашому класі позитивні традиції?
18.Чи є у вашому класі мікро групи? На яких засадах вони складаються?
            а) на позитивних
            б) на негативних
19.Чи сприяє мікроклімат у класі доброму настрою?
20.Як ти вважаєш, чи завжди думка учнів збігається з думкою вчителів?
21.Чи виконує актив класу провідну роль?
22.Чи допомагає тобі хтось з однокласників ( за своєю ініціативою або на твоє прохання ) в засвоєнні важкого матеріалу з того чи іншого предмета?
23.Що,на твою думку,заважає тобі добре вчитися?(підкреслити)
            Лінощі
            Немає інтересу до окремих предметів
            Низький рівень викладання окремих предметів
            Не вистачає часу на самостійну підготовку
            Намагання не виділятися серед інших
            Слабке здоров`я
            Низький рівень дисципліни на уроках
24.Чи знають у класі про те, чим живе школа, інші класні колективи?



Анкета «Ставлення учнів до школи та класу».

Інструкція. Уважно прочитавши запитання цієї анкети, надайте відповідь «так» або «нi», окрім запитань 8, 9, 10.
1. Чи подобається вам навчатися?
2.        Чи любите ви свій клас?
3.        Чи iз задоволенням ви повертаєтеся до школи після канікул?
4.        Чи є у вас друзі в класі?
5.        Чи розповідаєте ви оточуючим про свою школу з гордістю?
6.        Чи відчуваєте ви задоволення від навчання в школі?
7.        Чи хотіли б ви перейти до іншої школи?
8.        У якому кабінеті або класі школи вам подобається перебувати найбільше?
9.        Які заходи за останній рік вам найбільше запам'яталися у школі?
10.Яким ви вважаєте характер життя й стосунків у школі (укажіть п'ять визначень)?
       Весело.
       Гарно.
        Новітньо.
       Нудно.
       Одноманітно.
       Оригінально.
       Cipo.
       Сміливо.
       Сумно.
       Сучасно.
       Успішно.
       Цікаво.
11.Чи є у вас відчуття, що вчителі ставляться до вас добре не тому, що їм велено так робити, а за покликом душі?


Анкета  «Класний керівник очима учнів».
Інструкція. Прочитавши твердження та запитання, виберіть правильний, з вашої точки зору, варіант відповіді або ж  висловіть свою думку.
1.  3 яким настроєм ви йдете до школи?
а)      з радістю;
б)      з передчуттям неприємностей;
в)      скоріше б усе це скінчилося.
2. Від кого Ви очікуєте неприємностей найчастіше?       .
а)    від учителя - предметника;
б)   від класного керівника;
в)    від однокласників;
г)    від адміністрації;
д)   інше.
3. Якими повинні бути, на вашу думку, функції класного керівника?
а)    другої мами.;
б)    старшого товариша-захисника;
в)     контролера за успішністю та дисципліною учнів.
4. Укажіть, якими рисами характеру повинен володіти зразковий класний керівник.
5. Які стосунки вам хотілося б  установити iз класним керівником?
6. Чого не повинен робити класний керівник?
7. Що ви відчуваєте до свого класного керівника?
8. Чи бувають у вас конфлікти iз класним керівником?
а)         часто;
б)          рідко;
в)     ніколи.
9. Які причини конфліктів?
а)   неврівноважений характер класного керівника;
б)    погана поведінка класу;
в)   зовнішні обставини;
10.  Припустимо, що ви завинили (розбили вікно. зіпсували меблі, нагрубіянили вчителеві). У такому випадку класний керівник:
а)   захистить;
б)   зробить вигляд, що хоче захистити;
в)   зробить вигляд, що не помітив вашої провини;
г)    буде захищати від докорів адміністрації;
д)   скористається з нагоди, щоб вас принизити.
11.  Ви знову завинили. Ви очікуєте, що цього разу класний керівник:
а)   в усьому розбереться i вчинить справедливо;
б)   дасть гарну, дружню пораду;
в)   прочитає нотацію;
г)    «проробить» у директора;
д)   викличе батьків.
12.  Ви вважаєте, що ваш клас:
а)   згуртований i дружний;
б)   розбитий на групи;
в)   кожний сам по co6i.
13.  Як часто проводяться позашкільні заходи у вашому класі?
а)   часто;   б)  рідко;
в)  не проводяться.
14.  Чи можна сказати, що вам пощастило з класом?
15. Які заходи проводяться у вашому класі найчастіше?
а)   бесіди про цікаве й важливе в життя;
б)    походи, цікаві справи;
в)   нотації з приводу успішності й дисципліни;
г)    колективні заходи з батьками;
д)   інше;
16. Які класні заходи, що проводились у цьому poці, запам'яталися вам найбільше?
17.  Що ви порадили б своєму класному керівникові?
18.  Чи можна сказати, що вам пощастило, що вчитеся у _____ школі, у___    класі?
Методика «Ваш характер»

Перед вами три групи запитань. Відповіді на них помістіть у бланк. На кожне із п’яти запитань групи А,Б і В дайте однозначну відповідь «так» чи «ні».
Запитання
А. 1. Чи вживаєте ви брутальні слова, розмовляючи з людьми, яким це неприємно?
     2. Чи любите ви вихвалятися напередодні тематичної роботи, що все чудово знаєте?
     3. Чи буває у вас бажання, будь-що уразити однокласників оригінальністю?
     4. Чи приносить вам задоволення висміювати думку друзів?
     5. Чи маєте ви звичай робити зауваження?
Б.  1. Чи подобається вам більше професії артиста, телевізійного диктора ніж професії інженера, лаборанта, бібліографа?
      2. Чи почуваєте ви себе невимушено в товаристві незнайомих людей?
      3. Чи бажаєте ви займатися ввечері спортом замість того, щоб посидіти вдома за книгою?
       4. Чи здатні ви зберігати секрети?
       5. Чи любите ви святкову атмосферу?
В.    1.Чи суворо ви дотримуєтесь в записках правил пунктуації?
       2. Чи готуєтесь заздалегідь до недільних розваг?
       3. Чи можете точно відзвітуватися про свої покупки і витратити після закупівлі продуктів?
       4. Чи любите наводити порядок?
       5. Чи властива вам помисливість?  









Немає коментарів:

Дописати коментар